Maakoa Business Review – Explodeer uw Maakoa-bedrijf

Maakoa is een nieuw MLM-bedrijf dat ik heb gevonden. In mijn artikel zullen we kijken naar het Maakoa leiderschap, Maakoa producten, Maakoa compensatieplan en Maakoa training. Dus laten we eens kijken:

Directeur
Bruce Davis, President & CEO

Bruce heeft in korte tijd veel bedrijven van lompen naar rijkdom gebracht. Bruce heeft gewerkt voor een topsoftwarebedrijf dat infrastructuur levert aan netwerkmarketingbedrijven en hun distributeurs.

Producten
Koopuwa

Vanuit het Amazonebekken van het tropische regenwoud van Brazilië introduceert Maakoa de premium antioxidantdrank Koopuwa. De kracht van Koopuwa ligt in de voedzame eigenschappen van de Cupuaçu Fruit. Koopowa heeft B1, B2, B3 en essentiële vetzuren en aminozuren.

Compensatie plan:

Er zijn zeven manieren om geld te verdienen met de Maakoa-kans.

1. Verkoop aan detailhandel en voorkeursklanten
2. Snelstartbonus
3. Teamcommissies
4. Leiderschapsbonuspools
5. Kortingen voor automatische verzending van bestellingen
6. Team Builder-bonus
7. Leiderschap Matching Bonus

Het Compensatieplan is een standaard tweebenige matrix. Net als bij elke MLM bent u verplicht om mensen te werven voor uw organisatie. Een goede training is cruciaal voor uw succes in de Maakoa-business. De training die u van uw upline krijgt, moet omvatten hoe u op internet kunt adverteren. Lees meer voor training op internet.

OPLEIDING

Maakoa heeft dit deel van de puzzel misschien gemist. Ik kon geen trainingssectie vinden op de website van Maakoa. Dit brengt mij slechts tot één conclusie. Maakoa heeft geen “New School”-technieken om nieuwe distributeurs op te leiden. Bij New School draait alles om online marketing.

Als u niet op de juiste manier op internet verkoopt, verliest u tonnen nieuwe distributeurs. U moet leren hoe u op alle populaire sociale websites kunt adverteren.

Op sociale sites, bloggen en artikelmarketing wordt in deze branche geld verdiend. Er zijn onuitgesproken regels die moeten worden geleerd bij online marketing. Nieuwe marketeers zullen hun zakelijke kansen vaak aan de voorkant benutten. Veel mensen zullen niet luisteren als u hen constant met een zakelijke kans beschiet.

Hoe kun je opvallen als je dezelfde scripts, websites en e-mails gaat gebruiken als de rest van je team of bedrijf? Waarom zou ik u kiezen om zaken met u te doen als ik zie dat 20 mensen dezelfde kans benutten? Je moet jezelf als leider in de markt zetten. U moet “You Inc.” op de markt brengen. Mensen sluiten zich NIET aan bij bedrijven, mensen sluiten zich aan bij mensen die ze aardig vinden en vertrouwen. Dit wordt attractiemarketing genoemd.

Attractiemarketing is de filosofie die veel van de grootverdieners tegenwoordig gebruiken. Wanneer u attractiemarketing gebruikt, zullen leads contact met u opnemen. Je hoeft niet meer achter familie en vrienden aan te jagen. Attractiemarketing verandert je in de opgejaagde, niet langer de jager.

Leave a Reply

Your email address will not be published.